shahrideal

ساخت وبلاگ

 نیمکت بتنی

فروش عمده نیمکت بتنی

فروش عمده نیمکت بتنی در مجموعه شهر ایده آل انجام می شود. نیمکت در واقع نشیمنگاهی است که بیش از یک نفر می تواند بر روی آن بنشیند. نیمکت ها در انواع مختلفی تولید می شوند. نیمکت ها را می توان با استفاده از متریال های مختلفی همچون چوب، سنگ، بتن، فلز و... ساخت. نیمکت بتنی از محبوب ترین و پرطرفدارترین نیمکت ها به شمار می آید. این نیمکت ها از بتن ساخته شده اند. بتن مورد استفاده در ساخت این نوع نیمکت ها از نوع بتن مسلح می باشد. مسلح کردن بتن روشی برای افزایش خاصیت کششی آن است. به منظور افزایش مقاومت نیمکت های بتنی درون قالب های آن از میلگردهای تقویتی شبکه های توری، صفحات فلزی و الیاف استفاده می کنند. بتن موجب افزایش مقاومت نیمکت در برابر شکستگی و ترک خوردگی می شود. 

کاربرد نیمکت بتنی

نیمکت های بتنی مکان مناسبی برای نشستن و استراحت کردن می باشند. پارک ها و فضاهای سبز مکانی برای استراحت، پیاده روی، دوچرخه سواری و ورزش می باشد از این رو قرار دادن نیمکت های بتنی در این مکان ها بهترین گزینه می باشد. نیمک های بتنی علاوه بر استفاده در پارک ها در بسیاری از مکان ها از قبیل محوطه بیمارستان ها، ادارات، مدارس، دانشگاه ها، پیاده روها و... نیز کاربرد دارند. نیمکت های بتنی باید به گونه ای طراحی شوند که علاوه بر تامین نیاز شهروندان موجب زیباسازی فضای شهر نیز شوند. 

shahrideal...
ما را در سایت shahrideal دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : parvizi shahrideal بازدید : 82 تاريخ : دوشنبه 30 آبان 1401 ساعت: 18:02

نیمکت بتنی

نیمکت بتنی در شاهرود

نیمکت بتنی در شاهرود در گروه شهر ایده آل با قیمت مناسب و مقرون به صرفه به فروش می رسد. نیمکت های بتنی به منظور رفاه و آسایش شهروندان در سطح شهر قرار داده می شوند. این نیمکت ها علاوه بر رفع نیاز شهروندان به زیباسازی شهر و مرتب بودن آن نیز کمک می کنند. نیمکت های بتنی با توجه به کاربردی که دارند در بسیاری از مکان ها مورد استفاده قرار می گیرند. این نیمکت ها اغلب به نصب نیازی ندارند. امروزه نیمکت های بتنی مورد پسند و انتخاب افراد زیادی قرار گرفته است. این نیمکت ها مقاومت بالایی در برابرعوامل محیطی و حوادث طبیعی دارند و دیرتر دچار خرابی می شوند بنابراین می توان گفت خرید نیمکت های بتنی می تواند در کاهش هزینه ها موثر واقع شود. 

کاربرد نیمکت بتنی

گاهی ممکن است برای شما نیز پیش آید که بعد از یک پیاده روی طولانی ، ورزش و یا انتظار طولانی مدت دچار خستگی شوید در این مواقع نیمکت های بتنی بهترین مکان برای نشستن و استراحت کردن می باشند. نیمکت های بتنی بهترین گزینه برای نشستن و مطالعه کردن و همچنین گفتگو کردن با دوستان می باشند. نیمکت های بتنی اغلب در فضاهای باز همچون پارک ها، فضای سبز، معابر، محوطه مدارس و دانشگاه ها، حیاط منازل، خیابان ها، محوطه بیمارستان ها و... مورد استفاده قرار می گیرند. نیمکت های بتنی قابل رنگ آمیزی می باشند. نیمکت های بتنی مورد استفاده  در پارک ها اغلب به رنگ های روشن تولید می شوند. استفاده از نیمکت های رنگی در پارک ها می تواند در زیباسازی شهر و همچنین در شادی بخشی به عموم مردم کمک کند.

shahrideal...
ما را در سایت shahrideal دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : parvizi shahrideal بازدید : 76 تاريخ : دوشنبه 30 آبان 1401 ساعت: 18:01

نیمکت بتنی

صندلی بتنی پارکی

صندلی بتنی پارکی یکی از انواع تجهیزات شهری است که به منظور رفاه و آسایش شهروندان در نقاط مختلفی از شهر نصب می شوند. صندلی بتنی باید ظاهری زیبا داشته باشد تا موجب افزایش جذابیت و زیبایی فضای شهری شود. صندلی بتنی پارکی برای نشستن و استراحت سالمندان، کودکان و زنان بارداری است که برای تفریح به پارک آمده اند و می خواهند از فضا لذت ببرند بهترین گزینه می باشد. صندلی های بتنی باید با استفاده از مقاوم ترین مواد ساخته شوند تا در برابرعوامل محیطی دچار پوسیدگی و شکستگی نشوند. همچنین این صندلی ها باید در طرح های ساده و مدرن تولید شوند تا با محیط اطراف همخوانی وهماهنگی داشته باشند. صندلی های بتنی پارکی به منظور رفاه حال شهروندان و برطرف کردن سطح نیاز مسئولان شهر سازی ساخته می شوند. 

رنگ صندلی بتنی پارکی

صندلی بتنی پارکی در رنگ های متنوعی تولید می شوند. رنگ این صندلی ها باید به گونه ای باشد که رطوبت را از سطح خود عبور دهد و در گرما و سرما به بتن اجازه انقباض و انبساط دهد. رنگ آمیزی صندلی های بتنی پارکی موجب مقاومت آن در برابر اشعه فرابنفش می شود. در پاک ها و فضاهای سبز اغلب از صندلی های بتنی رنگ روشن استفاده می کنند این امر هم  به زیبایی شهر و هم به شادی و نشاط  مردم کمک می کند. شما می توانید این محصول را در بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از مجموعه شهر ایده آل خریداری نماید. جهت خرید با شماره تلفن های درج شده در سایت ارتباط برقرار نمایید.

shahrideal...
ما را در سایت shahrideal دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : parvizi shahrideal بازدید : 81 تاريخ : دوشنبه 30 آبان 1401 ساعت: 17:59

نیمکت بتنی

نیمکت بتنی قیمت

نیمکت بتنی قیمت مختلفی دارد. این نیمکت ها با توجه به ابعاد، نوع طراحی ، جنس، کارایی، مصالح به کار رفته مرغوب و یا نامرغوب و... قیمت گذاری می شوند. نیمکت های بتنی از موضوعات مهم شهری محسوب می شوند و به منظور رفاه و آسایش شهروندان نصب می شوند. استفاده از مبلمان شهری مناسب می تواند علاوه بر زیبایی به ایجاد فضای امن و آرامش بخش کمک کند. نیمکت های بتنی مقاومت بالایی در برابر حوادث طبیعی همچون زلزله، سیل، طوفان و... دارند. با بروز این گونه حوادث خرابی هایی همچون درختان شکسته شده، سطل زباله های معلق ، گل ها و گیاهان آسیب دیده را مشاهده خواهید کرد در حالی که به نیمکت های بتنی کوچکترین آسیبی وارد نخواهد شد.
نیمکت های بتنی با استفاده از جدید ترین و پیشرفته ترین ماشین آلات ساخته می شوند. این نیمکت ها قابل رنگ آمیزی می باشند. رنگ این نیمکت ها به گونه ای است که رطوبت را از خود عبور می دهد و موجب انقباض و انبساط بتن در سرما و گرما می شود. نیمکت های بتنی رنگی بهترین گزینه برای استفاده در پارک ها و فضاهای سبز می باشند زیرا علاوه بر اینکه موجب زیبایی شهر می شود نشاط و شادی را در افراد ایجاد می کند.

shahrideal...
ما را در سایت shahrideal دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : parvizi shahrideal بازدید : 87 تاريخ : دوشنبه 30 آبان 1401 ساعت: 17:57

المان شهری

المان بتنی جدید

المان بتنی جدید در مجموعه شهر ایده آل قابل عرضه به مشتریان عزیز می باشد. المان های بتنی در انواع و طرح های مختلفی تولید می شود و با بهترین قیمت در این مجموعه به فروش می رسد. مشتریان عزیز در صورت تمایل به خرید این محصول می توانند با شماره تلفن های مندرج در سایت ارتباط برقرار نمایند. 

المان بتنی چیست

المان ها نقش مهمی در زیباسازی فضای شهر ایفا می کنند. این سازه ها به فضای شهر هویت می بخشند. المان های شهر با استفاده از متریال های مختلفی از جمله سنگ، چوب، فلز، بتن و... ساخته می شوند. المان های بتنی دارای یک نظام هندسی پایدار و زیباست و وجود آنها در سطح شهر افراد را به گونه ای جذب خود می کند و ذهنشان را درگیر خود می سازد که تا مدت ها در آن منطقه از شهر به صورت سمبلیک، مشخصه ای را برای شناخت شهر در منطقه مورد نظر تبدیل می شود و جزو شاخصه های شهری می گردد. 
المان های بتنی از بادوام ترین و مستحکم ترین المان های شهر می باشند که مقاومت بالایی در برابر ضربه و آسیب دارند. بتن مورد استفاده در ساخت این المان ها بتن مسلح می باشد. بتن موجب افزایش خاصیت کششی آنها می شود. المان های بتنی به شهر ارزش، اعتبار و شهرت می بخشند. طراحی المان های بتنی براساس مفاهیم انسانی، تاریخی، فلسفی و... صورت می گیرد. 

shahrideal...
ما را در سایت shahrideal دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : parvizi shahrideal بازدید : 67 تاريخ : سه شنبه 24 آبان 1401 ساعت: 17:36

گلدان بتنی 

خرید گلدان بتنی کوچک

امکان خرید گلدان بتنی کوچک در مجوعه شهر ایده آل برای مشتریان عزیز فراهم آمده است. شما عزیزان در صورت تمایل به خرید گلدان بتنی کوچک می توانید با شماره تلفن های مندرج در سایت ارتباط برقرار نمایید و از نحوه سفارش و قیمت محصول مطلع شوید. 

گلدان بتنی کوچک

استفاده از گلدان های بتنی در منازل، ادارات، سطح شهر و... گسترش یافته است. امروزه از گلدان های گوناگونی برای کاشت گل های طبیعی و مصنوعی استفاده می کنند. از پرکاربردترین و پرطرفدار ترین گلدان ها می توان به گلدان های بتنی اشاره کرد. گلدان های بتنی با نام های دیگری از جمله گلدان صخره ای و گلدان پارکی در بازار به فروش می رسند. گلدان های بتنی را می توان در هر سطحی چه شیب دار و چه صاف مورد استفاده قرار داد. از گلدان های بتنی در بیشتر فضای شهری مانند پارک ها، بوستان ها، پیاده روها، موزه ها، محوطه بیمارستان ها، میادین و... استفاده می کنند. 

shahrideal...
ما را در سایت shahrideal دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : parvizi shahrideal بازدید : 66 تاريخ : سه شنبه 24 آبان 1401 ساعت: 17:34

سطل زباله بتنی

سطل زباله بتنی شهرداری

سطل زباله بتنی شهرداری در مجموعه شهر ایده آل به فروش می رسد. این مجموعه با سال ها تجربه در زمینه فروش انواع سطل زباله های بتنی فعالیت می کند. شما می توانید این محصول را در ارزانترین قیمت از این گروه خریداری نمایید. جهت استعلام از قیمت با شماره تلفن های مندرج در سایت ارتباط برقرار نمایید. 

سطل زباله بتنی شهرداری چیست

سطل زباله بتنی در مقایسه با سایر تجهیزات شهری از اهمیت بالایی برخوردارند. این تجهیزات در ابعاد و ظرفیت های مختلفی تولید می شوند و به منظور حفظ نظافت و پاکیزگی شهر مورد استفاده قرار می گیرند. سطل زباله های برای جلوگیری از پخش شدن زباله ها در خیابان ها و معابر نصب می شوند. سطل زباله ها اغلب در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرند بنابراین این تجهیزات باید با استفاده از با کیفیت ترین مواد ساخته شوند. سطل زباله های بتنی را می توان در ترکیب با سایر متریال ها از جمله چوب، فلز، سنگ و... ساخت. 

shahrideal...
ما را در سایت shahrideal دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : parvizi shahrideal بازدید : 65 تاريخ : سه شنبه 24 آبان 1401 ساعت: 17:32

نیمکت بتنی 

تولید کننده نیمکت سنگی

نیمکت سنگی در طرح ها و مدل های مختلفی تولید می شود و در بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در مجموعه شهر ایده آل به فروش می رسد. نیمکت های سنگی را می توان بنا به سفارش مشتری به صورت تک نفره و یا چند نفره طراحی و تولید کرد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت و نحوه سفارش محصول با شماره تلفن های مندرج در سایت ارتباط برقرار نمایید. 

نیمکت سنگی چیست

نیمکت های سنگی به منظور افزایش رفاه شهروندان در نقاط مختلفی از شهر نصب می شوند. این نیمکت ها را می توان در ترکیب با سایر متریال ها تولید کرد. نیمکت های سنگی مقاومت بالایی در برابر عوامل طبیعی دارند بنابراین اغلب در فضاهای باز مورد استفاده قرار می گیرند. نیمکت های سنگی از اهمیت زیادی برخوردارند زیرا علاوه بر تامین نیاز شهروندان موجب افزایش زیبایی فضای شهر نیز می شوند. 
در ساخت و تولید نیمکت های سنگی از سنگ ساختمانی گرانیت و تراورتن استفاده می کنند. بر اساس طرح مورد نظر سنگ را با استفاده از دستگاه برش CNC برش می دهند و به اشکال مختلفی در می آورند. سپس با استفاده از رنگ الکترواستاتیک آن را رنگ آمیزی می کنند. رنگ الکترواستاتیک ضد لکه می باشد و مقاومت بالایی در برابر آلودگی دارد و در صورت آلودگی به راحتی شسته می شود. 
 

shahrideal...
ما را در سایت shahrideal دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : parvizi shahrideal بازدید : 73 تاريخ : سه شنبه 24 آبان 1401 ساعت: 17:28